.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
این هم وارونه ای دیگر در مازندران ؛
کارت زرد شهردار چالوس به شورا/ از استیضاح نمی ترسم
شمال نیوز: شهردار چالوس درباره احتمال استیضاح گفت: من از استیضاح نمی ترسم زیرا فعالیت های زیربنایی و عمرانی خوبی را در شهر استارت زدم و مردم قاضی خوبی برای عملکرد من خواهند بود.

به گزارش شمال نیوز اولین نشست خبری شهردار چالوس با رسانه های شهرستان در حالی شامگاه پنجشنبه برگزار شد که ایوب صالحی از مخالفت برخی از اعضای شورای شهر درباره بازگشایی رینگ ۴۵ متری شهری سخن گفت و همچنین تصریح کرد: از استیضاح هراسی ندارم.خبرگزاری فارس: اگر اعضای شورا تمایلی به ماندن من ندارند، مرا استیضاح کنند

شهردار در مورد بازگشایی رینگ ۴۵‌ متری دوم شهری و حضور نیافتن برخی از اعضای شورای شهر به دلیل تملک نشدن کامل رینگ در مراسم گفت: یکی از سئوال‌های بعضی از دوستان در شورای شهر، عدم بازگشایی رینگ و تسریع در این امر بود، اما امروز اعتراض داشتند و در این مراسم حضور نیافتند که بنده هم علت آن را نمی دانم.

صالحی خاطر‌نشان کرد: در زمان بازگشایی رینگ، یکی از اعضای شورای اسلامی شهر پیامکی ارسال کرد که من خیانت کردم و بار مالی بر دوش شهرداری گذاشته‌ام، حال سئوال من این است برای برون‌ رفت از ترافیک شهری و روان‌سازی آن، همچنین بازگشایی رینگ ۴۵‌ متری که یکی از زمینه‌های توسعه شهری محسوب می‌شود چه خیانتی کرده و چه بار مالی بر دوش شهرداری نهادم.

وی گفت: در اجرای پروژه های عمرانی کوتاهی نمی کنم و با تمام وجود تلاش می کنم تا طرح های نیمه تمام را اتمام کنم و در این راستا با تک تک افراد منطقه رینگ ۴۵ متری وارد مذاکره شدم و بعضی ها هم مدتها به طول انجامید، ضمن اینکه بعضی از دوستان معترض شورای شهر خود عضو کمسیون توافقات بوده و در جلسات حضور داشتند.

صالحی افزود: بنده روزی که از شورا رای اعتماد گرفته، همه می‌دانستند منزل مسکونی بنده در نوشهر است و همه می‌داند 50 سال در چالوس تردد می‌کنم و از صبح تا ساعت 20 که در شهرداری هستم در شهر نیز حضور می‌یابم و زمانی که شهردار نبودم در شهر حضور داشتم.

از استیضاح نمی هراسم

شهردار چالوس درباره احتمال استیضاح گفت: من از استیضاح نمی ترسم زیرا فعالیت های زیربنایی و عمرانی خوبی را در شهر استارت زدم و مردم قاضی خوبی برای عملکرد من خواهند بود.

شهردار چالوس گفت: من استعفا نمی دهم و دوستان شورا می توانند من را استیضاح کنند و این حق قانونی آنها است و شرط من برای استیضاح، اجرا و بازگشایی کامل رینگ ۴۵ متری، احداث پل و بازگشایی رینک یک شهری، تخریب فرماندهی نیروی انتظامی و بازگشایی ورودی خیابان رادیو دریا است اما قبل از آن نمی روم و دوستان می توانند من را استیضاح کنند.

صالحی بیان داشت: بعضی از دوستان شورا خود را به خواب زده اند و واقعیت ها را نمی بینند و سوالهایی می پرسند که جواب آن را می دانند، درحالیکه بهترین داور را مردم می دانم و بدانید و مطمن باشید اگر استیضاح شوم و رای بیاورم آن وقت خیلی مسائل و مواردی که در خفا وجود دارد را به مردم می گویم./مهر

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

دلسوز چالوس 1 مرداد 1394
با سلام، این شخص در همه ادوار ودولتهای مختلف خاتمی، احمدی نژاد وروحانی ، متاسفم، جز تاسف نمیشود چیزی گفت،
نا شناس 1 مرداد 1394
با سلام وتشکر از اطلاع رسانی تان در خصوص شهردار چالوس، واقعا سایتتون عالی من هر روز 3بار شاید هم 4بار مطالعه میکنم ... یک گزارشی از رودخانه سرداب رود وچآلوس که آلاینده شده اند وتوسط مدیران ترسو و به میز چسبیده چون امور آب نوشهر وچآلوس، محیط زیست. منابع طبیعی وشهرداری چالوس تهیه کنید، تشکر مجدد،
مازنی 3 مرداد 1394
اقای خبر نگار محترم.ظاهرا جایگاه شورا برای شما تعریف شده نیست

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.055 seconds.